Rabo ClubSupport gaat weer van start!

Beste leden en Vrienden van het Landgraafs Mannenkoor St. Joseph,

zoals bekend is de Rabo ClubSupport een initiatief van de Rabobank waarmee zij het plaatselijke verenigingsleven een financiële steun in de rug wilt geven.

Dit jaar kunnen leden van Rabobank stemmen op 3 clubs. Selecteer in het overzicht van deelnemende clubs drie favorieten en stemmen maar! De stemperiode is dit jaar van 4 t/m 26 september 2023.

Stemmen

·    Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen.

·    Leden vanaf 12 jaar mogen stemmen.

·    Elk lid brengt 3 stemmen uit op 3 verschillende deelnemende   verenigingen en stichtingen.

·    Door het uitbrengen van een stem door een lid accepteert het betreffende lid dat persoonlijke gegevens worden geregistreerd en in het kader van Rabo ClubSupport worden gebruikt door Rabo ClubSupport. Rabo ClubSupport behandelt de gegevens vertrouwelijk en stelt deze niet beschikbaar aan derden, anders dan noodzakelijk voor het uitvoeren van Rabo ClubSupport.

Wil je het LMK steunen en ben je nog geen lid van de Rabo, maar wel rekeninghouder? Meld je dan snel aan als lid bij de Rabobank.

Lid worden is gratis én heel makkelijk

1.    Meld je aan. Dat kan via de Rabo App of Rabo Online Bankieren. Wat het kost? Niets, alleen een paar seconden van je tijd.

2.    Krijg meteen toegang. In de Rabo App vind je steeds meer inspiratie en activiteiten voor leden.

Op https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport/club-overzichtdeelnemers vind je alle deelnemers van de actie in onze regio.
(selecteer dan eerst regio Limburg Zuid-Oost)

Zoals gezegd kan ook dit jaar gestemd worden op 3 verenigingen; dus laat je stemmen niet verlopen, want iedere stem is geld waard!!!

Wij hopen dat wij dit jaar weer op jullie stem mogen rekenen. Geef dit ook door aan familie, vrienden en kennissen, want hoe meer stemmen, hoe hoger het bedrag.

Alvast heel hartelijk dank hiervoor.

Met vriendelijke groeten,

mede namens het bestuur,

Fred Vondenhoff,

Secretariat LMK.

Hoe werkt de stemprocedure?

Via de pc:

1. Login op: https://www.rabobank.nl/

2. Boven in de menubalk gaat u naar ‘service’

3. Klik daarna op de oranje knop ‘Breng je stem uit’

4. Typ in het zoekvenster ‘Joseph’ en dan staan we in de lijst.

5. Plaats een vinkje bij ons en nog 2 andere clubs naar keuze en klik dan op ‘Stemmen’

(👇Klik op onderstaand foto’s voor een groter voorbeeld 👇)