Het Landgraafs Mannenkoor St. Joseph verwelkomt altijd graag nieuwe leden. Onze Commissie Ledenwerving is hiertoe onafgebroken op pad, zodat het koor ook in de toekomst kan blijven bestaan en het de mannenkoorzang kan blijven uitdragen op de manier die het publiek van ons gewend is.

Daarom zoeken wij mannen, van jong tot oud, die hun stem willen laten horen in ons koor. Kom eens een kijkje nemen, proef de sfeer in onze vereniging, luister of zing mee. Je bent van harte welkom op onze repetitie-avond: iedere donderdagavond van 19.15 uur tot 21.30 uur in Multifunctioneel Centrum “An d’r Put”, Past. Scheepersstraat 3 te Waubach.

Meld je aan via onderstaand formulier, dan nemen wij z.s.m. contact met je op. Toch liever bellen of mailen? Dat kan ook natuurlijk!

Hans Erfkemper
Telefoon: 045 5321910