Jules Luesink

Jules Luesink (1976) kwam reeds op jonge leeftijd in contact met muziek. Komende uit een muzikaal gezin begon hij op zevenjarige leeftijd met piano lessen bij Jet Janssen.
Na zijn middelbare school periode vervolgde Jules zijn studie aan het Conservatorium van Amsterdam. Hier studeerde hij school-muziek, koordirectie, piano en trombone. Ook volgde hij directielessen bij Pierre Kuijpers en Thijmen Botma. Na het behalen van zijn diploma (juni 2000) werd hij benoemd als muziekdocent aan het Grotius College te Heerlen waar hij nog steeds werkzaam is

Jules dirigeerde in het verleden o.a bij Brunssums Mannenkoor, Mannenzangvereniging St. Caecilia Gulpen, was interim-dirigent bij het Koninklijk Heerlens Mannenkoor St. Pancratius en was gastdirigent bij o.a. Mannenkoor St. Caecilia Sweijkhuizen. Sinds 1 januari 2010 is hij dirigent van het Landgraafs Mannenkoor St.Joseph. Daarnaast is Jules sinds 1 oktober 2019 dirigent bij Mannenkoor Lambardi uit Helmond.
Jules is steeds op zoek naar vernieuwende muziek en manieren om een vereniging te verjongen door op een verrassende manier te programmeren. Daarbij verliest hij de identiteit van de vereniging niet uit het oog. Hij werkte o.a. met het Blazerskwintet van het Koninklijk Concertgebouw Orkest, Jong Nederlands Blazers ensemble en Guido Dieteren en Wendy Kockelkoren en Ensemble.

Repetitor

Leon Dijkstra

Leon Dijkstra (1967) studeerde Piano, Orkestdirectie en Theorie der muziek aan het Conservatorium van Maastricht. Na zijn studie heeft hij zich als pianist en organist hoofdzakelijk toegelegd op het begeleiden van solisten en ensembles.
Inmiddels werkt Leon als freelance pianist en organist samen met meer dan 40 solisten, koren en orkesten. Hij begeleidt van de jongste amateurs tot de gelauwerde professionals en in de meest uiteenlopende genres.
Momenteel is hij als vaste begeleider verbonden aan het Mannenkoor Si-tard uit Sittard, het Koninklijk Roermonds Mannenkoor, het Meerssens Mannenkoor, kerkkoor Margraten en Koor New Generation uit Merkelbeek.
Hij is een veelgevraagde gastpianist bij koren en solisten door heel Limburg. Daarnaast is hij als pianist en repetitor verbonden aan het Zanginstituut Vocaal totaal uit Merkelbeek en het Landgraafs Mannenkoor.
Als toetsenist begeleidt hij regelmatig musical- en theaterproducties. Tevens werkt hij als repetitor, arrangeur en projectmatig als dirigent.