Het Landgraafs Mannenkoor St.Joseph zal samen met de andere leden van het Projectkoor Parkstad Limburg, deelnemen aan het openluchtevenement van Maestro Guido Dieteren en zijn European Pop Orchestra op de Markt in Kerkrade. Dit wilt u niet missen!

Wanneer: 18 en 19 augustus 2023

Locatie: Markt Kerkrade (open lucht)

Aanvang: 20:00 uur

Entree: € 80 voor een premium zitplaats.

Kaarten voor deze mooie show zijn te bestellen via het Landgraafs Mannenkoor St.Joseph. Vul hieronder het formulier in en bestel uw kaartjes! (let op: er is maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar, dus wees er snel bij! )

U kunt te allen tijde ook telefonisch bestellen indien u niet overweg kunt met het invulformulier.
Bestellen kan in dat geval via Hans Erkemper op: 06 46 74 69 14 of via e-mail: hans.erfkemper@gmail.com

Hoe kunt u bestellen?

1. Vul onderstaand formulier volledig in en geef aan hoeveel kaarten u wilt ontvangen.
2. Na het verzenden van het formulier krijgt u van ons een bevestiging hiervan en worden de kaarten voor u gereserveerd.
3. U betaalt de kaarten op bankrekeningnummer: Rabobank Parkstad Limburg NL30RABO0151701598 van Landgraafs Mannenkoor St.Joseph onder vermelding van: The Maestro live in Kerkrade 2023
4. Na ontvangst van de betaling op onze rekening ontvangt u binnen enkele dagen de entreekaarten digitaal op het e-mailadres of indien gewenst, kunnen de kaarten opgehaald worden.
5. Indien het invullen niet lukt, neem dan contact op met:

Hans Erfkemper.
Telefoon: 06 46 74 69 14
E-mail: hans.erfkemper@gmail.com

Selecteer hieronder het aantal gewenste kaarten