Zaterdag 1 juni 2024 is het precies 100 jaar geleden dat het Landgraafs Mannenkoor St. Joseph werd opgericht. Zo’n feest moet je samen vieren, zeker als je tot de grootste mannenkoren van Limburg behoort en zo’n rijke geschiedenis hebt.

Een mooi programma

Tijdens een avond vol zang, dans en entertainment passeren de hoogtepunten uit 100 jaar Landgraafs Mannenkoor de revue. Fer Kousen staat garant voor een prachtig verhaal met de nodige humor. Daarnaast zullen o.a. ook de zangers van Vocal Chord en Damian van Elburg met zijn combo – zowel als solist als met het koor – te zien en te horen zijn. Na deze avond zal voor iedereen duidelijk zijn dat het 100-jarige Landgraafs Mannenkoor ondanks zijn hoge leeftijd nog steeds springlevend en energiek is.

Pianist: Leon Dijkstra
Muzikale leiding: Jules Luesink
M.m.v. Vocal Chord, Damian van Elburg & combo, Slide Dans, Kiekes Wead, Parkstad Limburg Projectkoor en Fer Kousen

Update:

Opera per Tutti vervangt Vocal Cord

Wegens een dubbele boeking van enkele zangers van Vocal Chord kunnen zij helaas niet zingen tijdens ons jubileumconcert. Samen met de zangers van Vocal Chord hebben we gezocht naar een vervanger. We hebben “Opera per Tutti” bereid gevonden de rol van Vocal Chord over te nemen. Namens Vocal Chord zal Rob Meijers meezingen bij Opera per Tutti.