Toppers van toen zelf zingen!

Wegens overweldigend succes herhaalt het Landgraafs Mannenkoor het projectkoor “Do You Remember”. Nummers als: “Imagine” (John Lennon), “Angels” (Robbie Williams), “I walk the Line” (Johnny Cash) en “The House of the Rising Sun” (Animals) staan o.a. genoteerd. Toppers van toen die al decennia meegaan, nog steeds populair zijn en die je moeiteloos meezingt. Om die toppers echt mee te zingen kun je terecht bij “Do You Remember 2”. Er zijn 10 repetities, te beginnen op vrijdag 16 september, met 18 november als laatste repetitie. We repeteren altijd op de vrijdagavond van 19.30 tot 20.30 uur, in “An der Put” , Pastoor Scheepersstraat 3 in Landgraaf.

Zestiger, zeventiger en tachtiger jaren.
Om meer mannen kennis te laten maken met mannenkoormuziek gaat “Do You Remember 2” terug in de tijd; de sixties, seventies en eighties. De mooiste hits uit die jaren staan centraal in dit projectkoor. Het is een open project. Alle mannen, die wel iets met zang hebben, maar dat nooit in daden hebben omgezet, krijgen gratis en zonder verplichting, de kans om dat wel te doen.

Geen ervaring nodig.
Het mooie aan het projectkoor is dat je echt geen geoefende zanger hoeft te zijn. Je hoeft zelfs geen noot te kunnen lezen om mee te kunnen doen. Ieder projectkoorlid krijgt iemand naast zich die hem helpt en wegwijs maakt.

Grandioze Finale
Het project wordt afgesloten met een groots concert in de grote zaal van An d’r Put op zaterdag 3 december. “Do You Remember 2” laat dan samen met een echte Rockband horen wat er in korte tijd werd geleerd. “Dat wordt een geweldig gezamenlijk beleven van een revival van de sixties, seventies en eighties!” Alle reden dus om als zanger en liefhebber van popmuziek uit die tijd aan ‘t Projectkoor “Do You Remember 2” mee te doen!

Aanmelden:
Stuur een mail naar: hans.erfkemper@gmail.com
Of bel: 045 5321910 / 0646746914
Je mag ook het contactformulier gebruiken!

Toppers van toen zelf zingen!

Zestiger, zeventiger en tachtiger jaren.

Geen ervaring nodig.

Grandioze Finale

Aanmelden:
    Stuur een mail naar: hans.erfkemper@gmail.com
    Of bel: 045 5321910 / 0646746914
    Je mag ook het contactformulier gebruiken!